מכללת פסגות מכללה המובילה והוותיקה ביותר בשוק ההון, נדל”ן, ייעוץ משכנתאות, יזמות עסקית ושמאות מקרקעין. סך הכול, כך התחלנו אנחנו. מאותו המקום בדיוק.

עיצוב ופיתוח מערכת LMS (lurning managment system) על בסיס קוד פתוח בשפת PHP בפלטפורמת Moodle בעיצוב אישי.

בפרויקט זה הקמנו ללקוח ממשק למידה מרחוק לסטודנטים. הממשק כולל רישום סטודנטים  בניית דפי צפייה בסרטונים ניווט מהיר, אזור אישי לסטודנטים הכולל ממשק הודעות, חיבור לזום, וואטספ ומיילים, חיבור למערכת אירועים באתר המכללה והרבה אפשרויות ניהול נוספות. פיתוח מערכת מסוג זה מציבה אתגר כפול. התאמת הממשק לצרכי הניהול של המכללה המאפשרת הרשמה נוחה,  הקמת ועריכה של תכני לימוד, הנפקת תעודות גמר ועוד. כמו כן הממשק חייב להיות נוח לשימוש הסטודנטים, קל לתפעול ובעל מהירות טעינה גבוהה ונגישות מהירה לתוכן האקדמי.

מעבר להקמת מערכת נוחה ושימושית, ביצענו ניתוח של מערכת הלומדה הקיימת והתאמנו את המערכת החדשה לצרכי הלקוח עם דגש על חיסכון כספי ויעילות תפעולית.

  • מערכת מודל (Moodle) קוד פתוח בשפת PHP
  • לוגאין מ Facebook ו Gmail
  • חיבור למערכת הודעות ווטסאפ (API)
  • חיבור למערכת אירועים באתר של אתר הבית (API)
  • חיבור למערכת זום (API)
  • חיבור למערכת Vimeo (API)
  • עיצוב דוחות מעקב פעילות
  • דוחות נוכחות
  • מבחנים ומשובים מתקדמים
  • פלאגין נגישות
  • תעודות גמר בהפקה אוטומטית ואישית

מערכת הלומדה ממומשקת למערכת הזום של הלקוח וניתן מתוך הלומדה לפתוח פגישות זום, לקבוע פרמטרים ומארחים לפגישה ועוד. לאחר קיום הפגישה המערכת מעבירה את ההקלטה לאחסון של המכללה באתר Vimeo וע”י כך חוסכת מאות ואלפי שקלים במקום אחסון ללקוח. הסטודנטים של הלקוח נהנים מקישור מהיר לשיעור הזום שמתעדכן אוטומטית בכל שבוע.

 

התממשקות לאתר Vimeo מאפשר ללקוח להעלות אוטומטית הקלטות שיעורי זום. המערכת מעבירה את הקלטות שיעורי הזום לוימאו ומעלה אוטומטית את הקלטות הזום לאתר הלומדה לעמוד הקורס. אוטומציה מסוג זה מאפשרת לסטודנטים להנות מהקלטות במקום אחד הזמין להם תמיד.

למידע נוסף על אינטגרציית וימאו

 

מערכת שליחת הודעות בווטסאפ מאפשרת ללקוח להתקשר דרך המערכת עם הסטודנטים ישירות לחשבון הווטסאפ שלהם. הדבר מאפשר יעילות בשליחת הודעות ומתן שירות לקוחות איכותי ויעיל למכללה. המערכת מאפשרת תזמון הודעות קבועות, שליחה לקבוצות ווטסאפ והתקשרות עם סטודנטים ע”י כלל הצוות האדמיניסטראטיבי של המכללה.

כמו כן הסטודנטים יכולים לפנות למרצה או למנהל השירות לקבלת מענה ישיר במייל או בצ’ט המערכת.

דוח נוכחות מאפשר למרצה באופן קל ונוח לרשום את הנוכחות של הסטודנטים בשיעור ולהפיק דוחות נוכחות בלחיצת כפתור.

בנוסף, הקמנו מערכת מבחנים איכותית הכוללת משובי וידאו לתשובות לשאלות, מעקב התקדמות סטודנטים בקורס, דוחות זמני צפייה בסרטונים ועוד.

עמודי וידאו ומצגות במערכת Google Slide לצפייה בתכני השיעורים.

הקמת מחברת אישית לסטודנט לכתיבת הערות בשיעור והורדתם למחברת קורס

הקמת מערכת תעודות גמר אישיות הנתנות לסטודנט בסיום הקורס המופקת אוטומטית מתוך המערכת ומעוברת לדפוס בקובץ PDF

נשמע מעניין? צרו איתנו קשר

חברת סרפודה מקימה מערכות לומדה על בסיס Moodle. צור איתנו קשר והתייעץ מה היא הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרות שלך באמצעות ממשק מודל.

צור קשר

כבר יש לך מערכת מודל?

הגיע הזמן לשדרג! חברת סרפודה משדרגת מערכות מודל ומפתחת כלים מגוונים לייעול הניהול, עיצוב הממשק וממשקי תקשורת מגוונים

זה אנחנו
Back
Call us
WhatsApp
Email
Facebook