לומדה אקדמית מודל Moodle מעל 250 מיליון משתמשים בעולם. 

חברת סרפודה דיגיטלי מתמחים באפיון עיצוב ופיתוח של מערכת מודל, לומדות וסביבת עבודה אינטראקטיבית יעילה ואיכותית.

עיצוב ופיתוח מערכת מודל Moodle LMS הקמת המערכות נעשית על בסיס קוד פתוח בשפת PHP בפלטפורמת בעיצוב אישי עבורכם.

במקום לשלם עשרות אלפי שקלים בשנה, מערכת המודל מאפשרת הקמה של ממשק נוח, יעיל, פונקציונלי ואינטראקטיבי לקהל הלקוחות שלכם ובעלות שווה לכל כיס וללא צורך בתשלום לפי כמות הסטודנטים.

משרד החינוך הכיר במערכת המודל כפלטפורמה מוכרת ומרכזית והיום רוב האקדמיות בישראל עושות שימוש במערכת המודל בעבור קהל הסטודנטים.

לאחר אפיון מקיף של צרכי הלקוח, אנו מעצבים את המערכת בהתאמה אישית , מפתחים ומחברים את המערכת למגוון רחב של מערכות צד שלישי.

אנו מעבירים הדרכת שימוש לומדה ומסייעים בהעלאת תכנים או העברתם למודל באופן מהיר ונוח.

מעבר להקמת מערכות החברה מפתחת תוספים למערכת המודל הכוללים חיבור מערך דיוור לסטודנטים, תקשורת ווטסאפ, כלים אקדמיים וניהוליים

מיתרונות מודל הבולטים הוא גמישות המערכת והתאמתה לצרכי המוסד שלכם. אל תבזבזו זמן וכסף רב על מערכות סגורות.

עם מערכת מודל תמצאו את כל הפיתרונות הטכנולוגיים לניהול יעיל ואפקטיבי בממשק מודרני ומהיר. חברת סרפודה מזמינה אתכם לגלוש באתר שלנו ולראות את העבודות שבצענו בעבור מכללות ואקדמיות שונות.

ניהול אדמיניסטרטיבי

מערכת מודל מאפשרת מספר רמות של משתמשים בניהם אורחים, סטודנטים (הרשומים לקורסים), מרצים, עוזרי הוראה, מנהלי תחום ועוד. לומדה אקדמית מודל מאפשרת למנהל המערכת לשבץ סטודנטים בקלות, להפיק דו"ח רשימות סטודנטים, סטטוס התקדמות בקורס ועוד.

הקמה וניהול קורסים

מערכת מודל מאפשרת הקמה של עמודי קורס מגוונים עם יכולת שיבוץ מגוון עצום של תכנים, הכוללים: סרטונים, תמונות, לינקים, קבצים, פעילויות אינטרקטיביות אנימציות ומדיה מגוונת נוספת. הקורסים מאפשרים לקבוע תאריך פתיחה וסגירה של קורס, חלוקה לשעורים והגדרות של פעילויות חובה. מערכת הכוללת ניהול מתקדם של מתן ציונים למבחנים ומטלות וטיפול אפקטיבי ויעיל בתוכן הלימוד.

דוחות מגוונים

דוח צפייה בקורסים - אחוזי צפייה של סטודנטים בסרטונים, זמן צפייה של כל סטודנט, מספר כניסות לוידאו ועוד. דוחות שימוש - תאריכי כניסה למערכת, דוחות פעילות במערכת, התראות אי כניסה למניעת נטישה. סקרים ומשובים - דוחות משוב קורס, דירוג מרצים וסטודנטים, מדדי הצלחה בקורסים ועוד.

תקשורת

לומדה אקדמית מודל מאפשרת מגוון שיטות של תקשורת בממשק, עם תוספים איכותיים של תיבת הודעות, צ'ט, אינטגרציית ווצאפ וכלים נוספים. הסטודנטים יכולים לפנות למרצים או לסגל ההוראה מכל עמוד בתוך הממשק ולקבל הודעות ונוטיפיקציות גם למייל האישי וגם לטלפון.

כלים אקדמים

תעודות דיגיטליות - העלאת פורמט של התעודה ובחירת הפרמטרים לתעודה הכוללים את שם הסטודנט, שם הקורס ותאריך הסיום ופרמטרים רבים נוספים מערכת מסרים - תיבת הודעות לכל סטודנט ואפשרות פנייה למרצים, הנהלה וגורמים נוספים. כמו כן יכולת להפצת דוא"ל בתפוצה רחבה. דוחות נוכחות - כולל ממשק סריקת קוד נוכחות, בחירת סדר שיעורים בקורס ועוד. אינטגרציה לזום, גוגל מיט - אפשרות פתיחת פגישות אוטומציית העלאת סרטונים לקורס.

    להדגמה והצעת מחיר



    שרותי החברה

    מדבר בעד עצמו

    נשמח להראות לכם במה מדובר. צרו קשר ונקבע הדגמה כך תוכלו להעריך את איכות העבודה ולהתרשם מרמת הביצוע.

    צור קשר

    מי אנחנו

    חברת סרפודה מאפיינת, מעצבת ומפתחת מערכות דיגיטליות, אפליקציות מובייל, תוספים ותבניות, בתחום ההכשרה והלימוד.

    קרא עוד
    Back
    Call us
    WhatsApp
    Email
    Facebook