אנו בחברת סרפודה מבינים שמנהלי המערכת משקיעים שעות עבודה רבות בניהול. על כן יצרנו ממשק ניהול נוח ואיכותי המאפשר למנהל המערכת לבצע פעולות באופן מהיר וללא מאמץ.

מערכת הניהול נועדה גם למנהלי המערכת אך גם למרצים ומאפשרת ניהול איכותי של הקורס בממשקים מותאמים לפי תפקידו של המשתמש. כמו כן כל מנהל יכול לקבוע בעבור עצמו אילו רכיבי ניהול יהיו זמינים עבורו בעמוד הניהול הראשי.

מערכת ניהול הלומדה מקנה למנהל המערכת כלים יחדויים, נוחים לשימוש ואפקטיביים. ממשק הניהול מאפשר הקמה וניהול של משתמשים, קורסים, דפים ופעילויות מגוונות.

לבד ניהול הממשק ניתן גם להפיק דוחות מגוונים הכוללים דוחות שימוש, דוחות התקדמות ומעקבי למידה הכוללים התראות שניתן להגדיר באופן אישי.

הממשק כולל מערכת CRM מלאה לניהול לידים מפרסומים, ניהול מוקדי מכירות והתממשקות לטלפוניה ומערכת דיוור.

 

 

מערכת הניהול מאפשרת למנהל המערכת:

ניהול משתמשים – רישום משתמשים, שיבוץ לקורסים, השהיית משתמשים, דוחות התקדמות, חלוקה לקבוצות לימוד ועוד.

ניהול קורסים – בניית עמודי קורס, הוספת פעילויות, הסרת קורסים, עיצוב הקורס ע”י הוספת משבצות מגוונות, הזנת מאגרי שאלות למבחנים ועוד.

מעקב ובקרה – בקרת שימוש בממשק, התראות על אי כניסה של משתמשים, דוחות חכמים לבדיקת אפקטיביות הלימוד, דוחות מכירת קורסים, לוח שנה ולו”ז.

ניהול דפים – הקמת דפים כללים של שאלות ותשובות, בלוג אינטרקטיבי, עמודי יצירת קשר, עמודי השמה ופרסום משרות ומגוון רחב של דפי תוכן לצרכים שונים.

ממשק התראות – קבלת התראות בהגדרה אישית, התראות לאי כניסת משתמשים למערכת, תזכורות לשעורים ופעילויות, התראות על פעילות חריגה ועוד.

ממשוק ניהול שיווק – אפשרות ניהול של לידים ופרסומים, ממשק מכירות מותאם למוקדנים ואנשי מכירות, רישום משתמשים מהיר, טפסים והסכמים.

מדבר בעד עצמו

נשמח להראות לכם במה מדובר. צרו קשר ונקבע הדגמה כך תוכלו להעריך את איכות העבודה ולהתרשם מרמת הביצוע.

צור קשר

מי אנחנו

חברת סרפודה מאפיינת, מעצבת ומפתחת מערכות דיגיטליות, אפליקציות מובייל, תוספים ותבניות, בתחום ההכשרה והלימוד.

קרא עוד
Back
Call us
WhatsApp
Email
Facebook